Travessa Thués – Refugi Ras de Carança

Dissabte 14 d’octubre varem repetir la travessa de Thués (849 m) al Refugi de Ras de Carança (1.830 m) en Joan R. i jo mateix. Varem matinar ja que per arribar a Thués calen unes 2h de cotxe i la ruta era llarga. Vam deixar el cotxe a l’aparcament i varem començar aquesta espectacular travessa per les gorgues del riu Carança a les 9h 30.

Vam pujar pel costat dret de l’engorjat que s’enfila ben aviat fins assolir una important alçada. Al final d’aquest primer tram comença un tram que creua diverses vegades el riu per unes passarel·les molt ben equipades. Cap les 11h varem iniciar el llarg tram final que en portà fins el refugi de Ras de Carança on varem arribar amb el temps just per dinar i reempendre el camí de tornada. La tornada es fa pel mateix camí fins la primera passarel·la i després varem agafar el camí de la cornisa que també es ben espectacular i que transcorre per l’altra riba. 8 hores de caminada i 20 km de recorregut.  Us deixem amb algunes fotografies.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

2 pensaments sobre “Travessa Thués – Refugi Ras de Carança

1. joanfisio

L’excursió va ser preciosa, el lloc espectacular. Certament una de caminades més maques que he fet a la meva vida… però noi jo “xupo” molta càmera. Et passaré unes fotos en les que també hi surts tu Miquel i així tot està més repartit. Et va bé?