Excursió a la Cala Taballera

Cala TavelleraEl dissabte 2 de desembre vam fer una nova sortida. En aquesta ocasió ens vam decidir per fer una sortida marinera i de bon matí vam sortir del Casal direcció Port de la Selva. El nostre objectiu era la Cala Taballera, un indret desconegut per nosaltres i que es troba a mig camí entre el Port de la Selva i el Cap de Creus.

El camí surt del poble, en direcció nord i voreja la punta de la Creu. Seguim les senyal del GR-11 i passada quasi mitja hora torbem el mas d’en Puig Nau, en runes.

Poc després arribem a Sant Baldiri que va ser habitat continuament des del s. VI fins a finals del s. XIX.

El sender continua fins el mas Paltré i d’aquí una pista ens porta fins la Cala Taballera on vam esmorçar i, després de gaudir del lloc, vam tornar pel mateix camí fins a Port de la Selva. Un recorregut de 12 km aproximadament, entre anada i tornada, que vam fer en unes 4 hores.

Com sempre us deixem unes fotografies que vam fer durant la ruta.

Joan R., Joan T. i Miquel T.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.