Excursió al Talló

El Talló

Ahir vam fer la sortida que com cada primer dissabte de mes us proposem. Aquesta vegada vam anar al Talló (1.277 m). Sortim d’Argelaguer l’Enric C., en Javi M., en Quim V., en Jordi P., en Carles B. i qui això escriu Miquel T.

Comencem a caminar en un punt de la carretera situat a deu kilomètres d’Oix per la pista de Resclusanys. Pràcticament en continua pujada arribem al Collet del Matxo des d’on les vistes del Comanegre, avui nevat, són magnífiques.

Poc després d’una hora arribem a la pista que enllaça Resclusanys amb el Triadú i on trepitjem per primera vegada neu. Seguim fins la collada del Faig i, després d’un darrer esforç, assolim l’objectiu d’avui el cim del serrat del Talló. La panoràmica és esplèndida.

La tornada la fem per la pista de Resclusanys després d’un bon esmorçar i de gaudir del paisatge.

Ha estat un recorregut circular d’uns 9 km que hem fet en poc més de 4h.

Fotos : Enric C.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

2 pensaments sobre “Excursió al Talló

1. ester j.

Quin paisatge tan fantastic que m’he perdut ! Ja m’esta be, per peruca ! .( la meva por era pel fred, no per tants ” homenots ” que devien anar a bon pas….)A veure si la proxima vegada tinc mes bon ull amb el temps…Per cert, aixo dels ” homenots “que van a bon pas, espanta a la resta de dones, que no n’hi ha cap ?

Respon
  2. Selene

Qué bonitas las fotos!! Y es verdad…no se que nos pasa a las chicas que no nos animamos…porque a mi no me espanta ni la excursión y mucho menos “els homenots”…jejeje…para la próxima!