Excursió a Roca Colom i Cap del Rocs

Cap del Rocs amb el roca colom

Segon intent fallit aquest any d’assolir el Pic de l’Infern. Si la primera vegada va ser la boira la que ens va fer la guitza, aquesta vegada va estar un fort vent el que ens va fer desistir del nostre objectiu.

Sortim de Vall Ter 2000 cap a les 9h l’Oscar, la Loli, el Francesc de Lledó i jo mateix cap al coll de Mantet. Durant la pujada ja vam veure que si el vent no afluixava ens complicaria el dia. Un cop a la Portella de Mantet (2.409 m) desistim de dirigir-nos cap al Pic de la Dona, primer objectiu del dia i decidim intentar arribar a Roca Colom (2.510m) esperant que el vent deixes de bufar durant el  matí.

Arribem a Roca Colom a les 11h seguint les marques del GR. Bufa un vent intens i fa bastant fred.

Donat que teníem previst fer avui una excursió llarga ens aventurem a agafar el camí que porta al poble de Mantet i que surt de la Portella de  Callau resseguint en tot moment la riera del mateix nom.

Cap a les 13h arribem a Cap de Rocs i resta encara una llarga hora per arribar a Mantet pel que acordem reprendre el camí de retorn seguint la carena que ens portarà al Plà de Mantet.

El  vent va continuar bufant fort durant tot el dia el que va fer especialment difícil el camí de tornada. Finalment arribem a Vallter 2000 a les 17h de la tarda satisfets de la descoberta que ha estat el camí de Roca Colom fins Cap dels Rocs que cap de nosaltres coneixia.

Us deixo unes fotos de l’Oscar S. i d’en Francesc S.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.