Excursió al Balandrau

260120115573Aquest dissabte 5 de juliol ens hem atrevit amb el Balandrau 2.588 m. Sortim d’Argelaguer amb una mica de retard, el Joan R, la Lut, la Loli i qui això escriu, cap a Tregurà i agafem la pista que ens portarà fins al coll de la Gralla on deixem el cotxe.

Un dia esplèndid ens acompanya i comencem a caminar direcció  a font Lletera i el coll dels Tres pics on esmorzem.

Molts caminants i alguns ciclistes segueixen la mateixa ruta que nosaltres. Un d’ells, el Sr. Josep Agustí, pare d’en Quim Agustí autor de les conegudíssimes guies de la Garrotxa i el Ripollès editades per Llibres de Batet. Ens sorprèn el seu bon estat de forma i els seus coneixements de la muntanya,

Després de reposar una mica i recuperar les forces i l’alè  enfilem el sender que ens portarà al Balandrau. Una espesa boira cobreix el cim pocs minuts després d’arribar i decidim iniciar el descens. Arribem al cotxe cap a les dues de la tarda.

En aquesta ocasió el reportatge fotogràfic és d’en Joan R.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.